środa, 18 września 2013

Gruszkowo-imbirowo muffiny

Przpeis znajdziecie tutaj.



3 komentarze:

  1. Piekłam je już dawno, pewnie ponad rok temu, ale pamiętam, że bardzo smaczne były. Twoje też smakowicie wyglądają, aż nabrałam na nie znów ochoty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muffinki robiła Magda... ech, wyglądają faktycznie smakowicie :-) może i ja zrobię na weekend... chociaż chodzi mi też po głowie sernik z orzechami włoskimi.

      Usuń
    2. Zachęcam bo sa pyszne :)

      Usuń

Jeśli podoba Ci się to co robimy, zapraszamy do kontaktu z nami. Możemy wykonać specjalnie dla Ciebie kartki, biżuterię, zaproszenia...
****Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170