piątek, 13 września 2013

Frittata

Może zrobicie w weekend?

Danie, które robi się expressowo i nadaje się idealnie do podania na śniadanie, obiad czy kolację, FRITTATA to alternatywa dla omleta i tradycyjnej jajecznicy.
Do przyrządzenie Firttaty potrzebujemy:
- 8 jajek
- 30 dag startego żółtego sera
- dodatki: ja dałam świeży szpinak-1 opakowanie, oraz 2 pomidory
- przyprawy: sól, pieprz, bazylia



W misce mieszamy jajka z startym serem przyprawiamy solą i pieprzem, na rozgrzanej patelni usmażyłam z łyżką oliwy świeży szpinak, na niego wlałam masę z jaj i sera, następnie ułożyłam krążki pomidora i posypujemy trochę bazylią, pieczemy na niedużym ogniu tak aż brzeg zacznie nam odchodzić od brzegu patelni i zrobi się lekko brązowy, wówczas przy użyciu dużego talerza przewracamy frittatę górną warstwą do dołu i jeszcze chwilę zapiekamy :) potem odwracamy frittatę w taki sam sposób i gotowe :) .
Możecie spróbować ją zrobić z innymi dodatkami według waszych pomysłu, na pewno wyjdzie smaczna :)
Polecam :) Magda


3 komentarze:

  1. fritata wyszła przepyszna
    zamiast szpinaku podsmażyłem paprykę
    lekko mi sie przypaliło ale to spowodowane było ciekawym programem w TV :)
    polecam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się to co robimy, zapraszamy do kontaktu z nami. Możemy wykonać specjalnie dla Ciebie kartki, biżuterię, zaproszenia...
****Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170