niedziela, 1 grudnia 2013

Surówka z kapusty pekińskiej

Przepis na surówkę dostałam od mojej szwagierki Justyny.

Składniki:
  • 1 kapusta pekińska posiekana dość drobno
  • 1 czerwona papryka pokrojona w małą kostkę
  • 1 duża czerwona cebula
  • trochę pora pokrojonego dość drobno
  • 2 duże marchewki utarte na małych oczkach
  • pęczek natki pietruszki
Wszystkie składniki wymieszane umieszczamy w dość sporej salaterce, dodajemy do niej przygotowany sos zrobiony z poniższych składników: 5 łyżek majonezu + ja dodałam 1 łyżkę jogurtu naturalnego. Doprawiamy sos: 1,5 łyżeczki cukru, solą i pieprzem - to już każdy według uznania. Ja jestem fanką tej surówki i polecam ją serdecznie :)
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba Ci się to co robimy, zapraszamy do kontaktu z nami. Możemy wykonać specjalnie dla Ciebie kartki, biżuterię, zaproszenia...
****Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170