poniedziałek, 16 grudnia 2013

Mam nadzieję, że dla Was grudzień jest znacznie łagodniejszym miesiącem niż dla mnie..., bo mnie czasu brak dosłownie na wszystko. Mam jednak nadzieję, że ten ostatni przedświąteczny tydzień, będzie dla mnie łaskawy... i znajdę czas na świąteczne porządki i zakupy. Następny weekend zarezerwowałam na upieczenie ciasteczek z przepisu naszej babci klik. Są niezawodne i wszyscy je lubią :) 


A dziś na blogu kolczyki od Magdy. Dla mnie rewelacyjne połączenie kolorystyczne... przepiękne nici do sutaszu i cudne kamienie - jaspis cesarski, jadeit i granat.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba Ci się to co robimy, zapraszamy do kontaktu z nami. Możemy wykonać specjalnie dla Ciebie kartki, biżuterię, zaproszenia...
****Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170