niedziela, 12 maja 2013

Trochę o nas....


Magda

ja mam na imię Magda i jestem starszą siostrą ;) , jestem szczęsliwą mamą 3,5 letniej 
Zosi, oraz niezłą pracoholiczką. Blog powstał dzięki mojej siostrze Agacie i wielkie jej dzięki za to.

Na blogu będziecie mogli zobaczyć pasję, która zajmuje mi ręce i myśli już od jakiegoś

czasu.... biżuteryjny hand made. Sukcesywnie bedą pojawiać sie zdjecia moich prac, pomysłów. 
Zapraszam!


Agata

młodsza siostra, a właściwie to środkowa, bo jest jeszcze Mateusz, młodszy brat. Jestem
mamą rocznego Jasia i właśnie staram się zorganizować po powrocie do pracy.

Na blogu.... scrapbooking. Coś co odkryłam całkiem niedawno, dzięki Jaśkowi :) szukałam czegoś co będzie całkiem fajną pamiątką na przyszłość... no i znalazłam, piękne kartki, albumy. Niedługo będziecie mogli obejrzeć kolekcję zaproszeń na 1 urodziny Jaśka :) to będą moje pierwsze dzieła. 
Zapraszam!


1 komentarz:

  1. Sledzimy, czekamy na nowe wpisy, rosołowo pozdrawiamy :) Kasia i Ignaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się to co robimy, zapraszamy do kontaktu z nami. Możemy wykonać specjalnie dla Ciebie kartki, biżuterię, zaproszenia...
****Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170