wtorek, 21 maja 2013

Onyks, magnezyt i koral

Kolczyki i naszyjnik....



3 komentarze:

  1. Aga Gajewska22 maja 2013 11:39

    Cześć Dziewczyny:) Gratuluję pomysłu i trzymam kciuki:) Na pewno będę do Was zaglądać, a już teraz zabieram się za boskie ciasto rabarbarowo-truskawkowe. Mam nadzieję, że moje będzie równie obłędne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czesc Aga,
      zapraszamy serdecznie :) a ciasto Agatki było napewno pyszne :). Twoje zapewne wyjdzie równiez znakomite :)
      M

      Usuń
  2. Bardzo ładne, ale dla mnie niedoścignionym ideałem nadal są te kolczyki z wcześniejszego posta. Piękne są. :-)))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się to co robimy, zapraszamy do kontaktu z nami. Możemy wykonać specjalnie dla Ciebie kartki, biżuterię, zaproszenia...
****Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170