wtorek, 20 sierpnia 2013

Sałata typu włoskiego

Postanowiłam zrobić jakąś przekąskę na kolację, i przyszła mi na myśl przepyszna sałatka na którą przepis zdradziła mi moja koleżanka Monia :)



Do sporządzenia włoskiej sałatki potrzebujemy:
-pomidory suszone - 1 słoik
-ser sałatkowy typu greckiego - 1 opakowanie ok 250g
-ziarna słonecznika, spora garść
-mix sałat - 1 opakowanie najlepiej mix włoski,  
-ja dodałam jeszcze zielone oliwki więc jeśli też lubicie to polecam ale nie jest to obowiązkowe ;)

Sałatę wsypujemy do sporej salaterki, ziarna słonecznika prażymy przez chwilę na rozgrzanej patelni (bez tłuszczu), uprażone wsypujemy do sałaty, pomidorki odsączamy, kroimy na mniejsze kawałki, wrzucamy do salaterki, dodajemy pokrojony w kostkę ser i oliwki pokrojone na pół, polewamy zalewą z pomidorów, mieszamy i gotowe.
Polecam serdecznie, sałatka jest wyśmienita, myślę że również nadaje się jako dodatek do mięsa, np. grillowanej piersi z kurczaka.
Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli podoba Ci się to co robimy, zapraszamy do kontaktu z nami. Możemy wykonać specjalnie dla Ciebie kartki, biżuterię, zaproszenia...
****Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez mojej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170